Menu




Login form

Welcome site noob!

Site friends

Tag Board

Our poll

my fav alkohol is...
Total of answers: 227

Our Server

Statistics

*Drunkards Before Sleep - Forum

Madziaa=] - Forum

[New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 212»
Forum moderator: dbs, zima_dbs, zjarany 
Forum » DBS GANG BANG ZONE » Recruitment » Madziaa=]
Madziaa=]
madziaxDate: Wednesday, 26.08.09, 5:14 PM | Message # 1
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
Nick: Madzoaa=]
Skill: Low, ma rating nie gram
Staz: 2 Lata
Mod: only etpro
Czas: Weekeny
Cos od siebie: Szukam klanu gdzie mozna cos pograc w milej atmosferze, gralam w Summer cupei 09', znam kilka fajnych taktyk, takze jestem do dyspozycji w tej sprawie;)

Prosze o rozpatrzenie mojego skormnego podanka;d

 
zimaDate: Wednesday, 26.08.09, 5:51 PM | Message # 2
forum master
Group: DBS*LEADER
Messages: 493
Status: Offline
Madzia rządzi ^^

Rap like life... not life like rap!
Make it or break it!
 
P3droDate: Wednesday, 26.08.09, 5:58 PM | Message # 3
normal poster
Group: DBS*Member
Messages: 73
Status: Offline
a moze przesles nam swoje zdjecie cool
to nam pomoze zdecydowac nad twoim podaniem :P


Jak ja bym tu rządził to bym kazał was wszystkich zabić!
 
EleCtroDate: Wednesday, 26.08.09, 6:20 PM | Message # 4
Group: Removed





dla mnie przyjęta smile
 
SyncDate: Wednesday, 26.08.09, 6:59 PM | Message # 5
site noob
Group: Users
Messages: 5
Status: Offline
Jak to chlopak xD to moze a jak Laska to TAK
 
zimaDate: Wednesday, 26.08.09, 7:07 PM | Message # 6
forum master
Group: DBS*LEADER
Messages: 493
Status: Offline
zboczeńcy... licza sie kwalifikacje a nie wyglad i płeć wink

Rap like life... not life like rap!
Make it or break it!
 
P3droDate: Wednesday, 26.08.09, 7:35 PM | Message # 7
normal poster
Group: DBS*Member
Messages: 73
Status: Offline
Ale brakuje nam laske w klanie ...
szczegolnie jakas fajna :P
Madzia przeslij nam jakas fotke happy


Jak ja bym tu rządził to bym kazał was wszystkich zabić!
 
n0neDate: Wednesday, 26.08.09, 7:49 PM | Message # 8
spamer
Group: DBS*Member
Messages: 179
Status: Offline
ja tez na tak happy
 
SyncDate: Wednesday, 26.08.09, 9:31 PM | Message # 9
site noob
Group: Users
Messages: 5
Status: Offline
Pedro a jak to chlopak :((( cool
 
P3droDate: Wednesday, 26.08.09, 9:36 PM | Message # 10
normal poster
Group: DBS*Member
Messages: 73
Status: Offline
jak to chlopak to ci go zostawie sync , ty jestes ekspertem w tych dziedinach :P

Jak ja bym tu rządził to bym kazał was wszystkich zabić!
 
madziaxDate: Thursday, 27.08.09, 11:40 AM | Message # 11
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
dziewczyna prawdziwa jestem, na co mi sie pod chlopaka podszywac;p To jaka w koncu decyzja?
 
zimaDate: Thursday, 27.08.09, 11:56 AM | Message # 12
forum master
Group: DBS*LEADER
Messages: 493
Status: Offline
Madzia rządzi ^^

ps. jak widac jestes teraz czescia naszej rodziny smile


Rap like life... not life like rap!
Make it or break it!
 
madziaxDate: Thursday, 27.08.09, 11:57 AM | Message # 13
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
Elegancko;)
To namiary na mnie: xfire: madziax gg:6126868

Jak cos to pisac;d

 
noJbauDate: Thursday, 27.08.09, 2:58 PM | Message # 14
multi spamer
Group: DBS*LEADER
Messages: 215
Status: Offline
pamietam kolezanke z free i z klanu THF , wiec witamy smile
 
madziaxDate: Friday, 28.08.09, 12:05 PM | Message # 15
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
THF hmmm. grales w tym klanie?
 
noJbauDate: Friday, 28.08.09, 3:03 PM | Message # 16
multi spamer
Group: DBS*LEADER
Messages: 215
Status: Offline
nie nie gralem ale ty chyba tak(chyba ze znowu mi sie cos pojebalo.hehe)
 
madziaxDate: Friday, 28.08.09, 6:45 PM | Message # 17
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
nie no gralam;d
 
zjaranyDate: Tuesday, 08.09.09, 2:32 AM | Message # 18
multi spamer
Group: DBS*LEADER
Messages: 234
Status: Offline
a dlaczego do nas postanowilas przejsc? wink
 
madziaxDate: Wednesday, 09.09.09, 1:13 PM | Message # 19
site noob
Group: DBS*Member
Messages: 10
Status: Offline
Nie mam klanu i mam nadzieje ze tu sie pogra jakies sparki od czasu do czasu
 
SyncDate: Friday, 11.09.09, 7:33 PM | Message # 20
site noob
Group: Users
Messages: 5
Status: Offline
jA TEZ TAK MYSLE cool
 
Forum » DBS GANG BANG ZONE » Recruitment » Madziaa=]
Page 1 of 212»
Search: